Friday, July 1, 2011

Kerinduan~

Assalamualaikum...




Hari ni 1 July. Ada apa dengan 1 July?
Aku pun xtau....huhu
Yang aku tau hari ni hari Jumaat. So, kena pergi solat Jumaat.

Dikesempatan ini aku ucapkan tahniah kepada kawan2 aku yang berjaya ke peringkat seterusnya dalam pelajaran mereka. 
Rindu nak bersama dengan mereka semula. 
Pejam celik pejam celik dah setahun lebih aku tinggalkan diaorang.
Rindu pulak nak dengar ketawa dan usikan mereka.

Selain tu,
Bila sebut tentang kawan2 ni, teringat kawan2 yang da lama tak jumpa.
Ada yang da hilang terus. Di mana korang wei?
Bagi aku tak kesah la kita selalu berhubung atau tak.
Korang tetap kawan2 aku.
Termasuklah kawan2 blogger yang tak nampak di mata tapi dekat dihati..
cewahhhh
Kalau aku ada buat salah dengan sesiapa aku minta maaf  k.
Tak boleh citer lebih pasal kawan ni, karang berjurai air mata bak air terjun.
HAHAHA
Akhir kata aku sayang korang semua...
(macam kak nita pulak)


Bila rindu2 ni, rasa nak tuju lagu pulak.
Sesiapa yang bergelar teman kepadaku
terimalah lagu ini:


8 comments:

syrupmasin said...

haha..perghh sedeh doe entry kau..aku menangis teresak-esak nih bace..haha :D

Awan said...

asal yang akhir tu gelak...haha

echaRierie said...

perghh..same goes to me..
missed my friends jgk..huhu..
sedih2.. :D

Awan said...

btol3...bile dgr lagu tu teringt kwn2

Izzaty Ishak said...

Pergh berhingus baca entry ni. Teringat kawan-kawan lama :(

syiela said...

rindu kwn2 susah bersama senang bersama :(

Awan said...

izzaty and syiela : yup, rindu2..:D

Anonymous said...

miss all, especially him
<3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...