Sunday, July 31, 2011

Sehari sebelum Ramadhan

Assalamualaikum...

Tipu la kalau tak kenal siapa dia kan.

Insya-Allah, esok kita akan mula berpuasa.
Teringat masa kecik2 dulu,
Ayah cakap masa ni la kena makan puas2, lepas ni sebulan tak ley makan siang.
So, dulu memang la aku makan puas2.
Bila da besar baru sedar yang kalau kita makan puas2 pun bukan boleh tahan sebulan.
Nanti dia keluar jugak kan.
Keluar mana?
Pikir sendiri k
haha

Biasa la kecik2 kan.
Mudah percaya.
huhu

Pape pun,
SELAMAT BERPUASA 
semoga ibadah kita diterima olehNya.
amin...

10 comments:

ZWAN SABRI said...

tula pasai.. makan banyak2 arini pown, esok lapaq jugak.. HUHU..
btw, slamat bepuasa naa..
tak mo ponteng2 k.. ;)

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

Awan said...

selamat berpuasa juga kepada kamu...hehe

syrupmasin said...

pakcik tuh dah ta de kan..sedehhh :D

Awan said...

yeke? mungkin sbb kesihatan kot, da lama sgt da dia pegang jwtn tu

sara zainol said...

ye,insyaalla esok kita da berpuasa.. ^^ salam ramadhan tok awk, awan.. ^^

Dhiya Fariza said...

selamat berpuasa awan nano nano nano nanoo! hehe

L said...

dtg sini bg senyuman, nk bawak milo tp xleh, pose kaaan =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html

fadh leyanie said...

selamat menjalani ibadah puasa..:)

nur farahin binti sulaiman said...

hehehe.. lawak la time kecik2 dlu..
anyway.. selamat menjalani ibadah puasa..=)

echaRierie said...

Slmt Berpuasa Awan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...