Tuesday, July 19, 2011

Datang kembali

Assalamualaikum

Apa yang datang kembali?
Chelsea datang kembali ke Malaysia ke?
Oh bukan2...
(walaupun sedikit terkilan xdapat tengok)

Apa yang datang kembali ke sini ialah,
diri aku sendiri.
Selamat kembali ke blog sendiri
haha
Annoying kan?
huhu


Baru2 ni terlampau busy menguruskan benda2 yang tak sepatutnya.
Maklumlah cuti2 kalau tak buang masa memang tak sah.
Hajat di hati ni
Nak tengok cerita Harry Potter tapi xde teman pulak.
Dulu sanggup pinjam motor orang semata2 nak pergi tengok Harry Potter.
(peminat setia la kononya)
Tapi time tu ada kawan.
Sekarang semua busy.
Maklum la zaman da berubah.
Haih!!!
Da macam tua sangat da aku ni.
huhu

Ok la
Sampai di sini sahaja bebelan aku buat masa ni.
Maklum la kalau aku tak membebel kat sini sape lagi kan?
hehe
Akhir kata,
Ada sesiapa yang nak teman?




4 comments:

sara zainol said...

haha.. welcome back awan..
~jom sara temankan.. hehe niat mmg nk g tgk pon ~ :P

Awan said...

tq2...jom..bila tu? wakaka

sara zainol said...

weekend ni.. yukk haha awan belanja ok?

Awan said...

haha...pokai la kalo mcm tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...