Saturday, July 2, 2011

Air Terjun VS Air Laut

Assalamualaikum...

Mana satu anda suka?

Mandi Laut?

or 

Air Terjun?

Bagi aku, aku lebih suka mandi air terjun, sebab tu gambar die lebih besar...hehe...
Tak de la, sebenarnya bagi aku air terjun lebih segar dan sejuk. Kalau air laut ni, badan melekit sebab air masin. Tapi itu tak bermakna aku tak suka mandi laut. Cuma kurang gemar.
Dah lama rasanya tak mandi dekat kedua2 tempat ni. Bila agaknya aku berpeluang. 

Cuti2 ni seronok pergi, tapi kena cari geng dulu.
Ada sesiapa yang nak ikut?
huhu
Agak2 dekat mana air terjun yang paling best di Malaysia ni?

13 comments:

ArulchelseA said...

suk air terjun ulu bendulll..kih kih kih

echaRierie said...

suka dua dua..hahaha..
walaupun melekat2 ttp mandi jgk..haha

Awan said...

arul: wah...best gak tu

echa: hehe...yg penting njoy kn?

echaRierie said...

yea..enjoy ! hehe :D

bumbleB said...

br je mandi laut 2 hari lepas.. tp i prefer waterfalls jgk, natural, aman, damai, sejuk, yg plg penting tak masin!! =D

http://bb-cottage.blogspot.com/2011/07/snorkeling-kt-pd.html ;)

Pojiekyra said...

air terjun hahaha :D

sara zainol said...

sukakn air terjun lg.. tenang je hati bila kt sana..

Awan said...

echa: jom kita njoy, hehe

bumble B:yup, xla jd ikan masin..hehe

pojiekyra: :D

sara: yup2

cintakhadijah said...

air terjun bes..air laut nt jdik dayang senandung..gelapppp je cam x bayar bil letrik... hehe

apik pehe said...

mestila mandi air terjun..sejuk jer rase..hehehe

Awan said...

yeah, idup air terjun...hehe

kokser kokdam said...

paling best tu susah woo..

kene pegi tiap2 stu la..

acu cubo try test

RedVixen said...

suka dua2!
air terjun sejuk n segar...
air laut senang terapung n angin dia best :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...