Friday, July 29, 2011

Complain

Assalamualaikum.



Semalam Chelsea fc telah mengemukan bantahan atau complain mereka terhadap Malaysian FA.
Apa yang mereka complain?
Mereka complain pasal salah seorang player mereka telah di 'booo' ketika perlawanan antara Malaysia dan Chelsea tempoh hari.
Player tersebut ialah Yossi Benayoun iaitu pemain antarabangsa israel.
Mereka mengemukan bantahan mereka kerana beranggapan penyokong bersifat racist.

Sebagai penyokong chelsea aku nak cakap sikit kat penyokong tempoh hari.
Apa yang aku nak cakap ialah:

Bagus!!!
haha

Jangan nak salahkan penyokong la kan.
Rata2 yang datang pun memang penyokong Chelsea.
Mereka patut salahkan israel yang menindas Palestin. 
Confirm2 la rakyat Malaysia ni pro-Palestin.
So, biarkan je diaorang buat complain.
Complain kita pasal Palestin pun xde orang nak amek peduli.
So, Benayoun jangan nak salahkan penyokong plak.
salahkan negara dan bangsa anda.
Untung kena 'booo' je.
nasib baik tak kena baling pisang
huhu

P/S:

3 comments:

My Name is Mar said...

Hurm:)
Macam tu plak dah?...
Tapi betul juga..
Nasib kena boo jek..
Huhuhuhu....
Apa pun, wa penyokong MU.. Takde masalah kalau Chelsea kena boo~~

Most POPULAR Korean-Japan-Taiwan Movie/Drama (TOP 50)

Awan said...

huhu...tq penyokong man u

Hans said...

tu la
terkejut juga aku
chelsea nak cover malu kut sebab menang 1 - 0 je
tu dia buat cerita lain kata konsentrasi terganggu la apa la
hehehehe

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...