Tuesday, July 26, 2011

Ayam oh Ayam

Assalamualaikum.

sebelum


selepas

Saje nak tanya soalan yang bukan2 hari ni.
Anda suka ayam yang digoreng atau ayam yang dicampur dalam lauk
(betul ke x ayat aku ni? maklum la xpandai masak)

Ada ayam yang dicampur dalam lauk tu memang dah digoreng sebelum di masukkan dalam lauk  tapi rasenya pasti lain kan?

Persoalan ni timbul beberapa hari yang lalu bila aku lebih berselera tengok ayam goreng berbanding ayam rendang.
huhu

5 comments:

sara zainol said...

ayam goreng nmpak lebih berselera.. tgk je da boley mkn tanpa ad extra mknan sedangkan rendang kena mkn ngan roti, nasi, ketupat barulah ad selera.. kn?

Awan said...

betol jugak tu...kalo mcm tu rendang akan buat kita lagi gemok sebab ada makanan tambhan di situ...hehe

ZWAN SABRI said...

Aku hanya suka ayam dalam lauk kalau gulai ayam masak merah dengan ayam kicap jer.. HUHU

MySuaraBlog: SODA itu STRESS

echaRierie said...

ayam goreng sedap !
saya suka makan ayam goreng..
haha..skema gilak !

Awan said...

zwan: hang buat aku lapaq gila...haha

echa: hehe...idup ayam goreng!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...