Thursday, July 21, 2011

Tak canggih

Assalamualaikum...

Entri hari ni berkaitan dengan wordless wednesday semalam.
Sory sebab setiap gambar wordless wednesday aku hanya menggunakan kamera 2 megapiksel.
Sebab itulah gambarnya agak kabur.
Maklum la nak beli kamera mahal2 xmampu.
Kamera yang ada pun udah rosak.
terpaka la menggunakan kamera HP aku yang sudah usang ini.
nasib2. 

Berbalik kepada soalan2 pengomen semalam,
Gambar tersebut aku rakam pada tahun lepas rasenya.
(ini kes bukak album lama la ni)
Apa yang aku cuba sampaikan, cumalah rasa pelik dihati tatkala melihat bangunan yang macam papan iklan.
(ayat nak berbunga2 plak,hehe)
Sebenarnya kejadian ni kena pada tempat dan masa yang betul untuk aku tertipu.
Ini kerana kereta sepupu aku betul2 parking dekat koordinat yang tepat untuk mengelirukan aku. 
hehe
Setelah berjalan beberapa langkah baru la perasan bangunan tu agak tiga segi bentuknya, patutla lurus je bila tengok dari tempat parking tu.
Nape agak? sebab dia bukan segi tiga tepat pun, tapi lebih kurang macam tu la.
Hmm, tapi kejadian ni hanya aku je yang teruja, abang dan sepupu aku yang lain macam tak ambil peduli pun.
haha.
(agak kekampungan la aku ni)

Lokasi gambar itu diambil ialah di Arab Street/Kampong Glam, Singapore.

Sekian sahaja penerangan saya, terima kasih.


5 comments:

sara zainol said...

laa.. mksudnye bngunan smlm tu mmg unik la reka bentuk dia.. haha.. mmg menjadi tarikan la.. ^^

ZWAN SABRI said...

Owh.. Kiranya bangunan ni bangunan 3D le ek?

MySuaraBlog: Nak Peluk Kamu!

Awan said...

sara: yup, btol tu

Zwan: lebih kurang macam tu la.hehe

echaRierie said...

woahh..bgnn tue mmg unik !
hehe

Awan said...

yup, mungkin sempit jugak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...