Tuesday, June 21, 2011

Hujan

Assalamualaikum...


Baru-baru ni cuaca asyik hujan je. Syukur Alhamdulillah. Bagus jugak kan, tak payah siram pokok dan ada alasan tak kemas luar rumah. haha. Walaubagaimana pun, hujan2 ni macam ni, baju tak kering, makin bertimbun la jawabnya. Biasa la, setiap sesuatu ada baik buruknya.

Talk to the Hand!!!
Aku Rain la bukan Hujan...
eh?

Bila hujan2 ni, orang cakap sedap tidur.  Betul jugak tu kan. Saper2 yang lepak kat rumah tu, memang sodap tidur. Yang bekerja? teruskan kerja anda yer, nanti Bos marah. huhu

ye aku Hujan.
tapi bukan Hujan yang ada air tu la!!!

Hujan2 ni kalau mandi, fuhhhh, punya la sejuk airnya. nak tak nak kene mandi jugak kan? 
Pape pun lakukan la segala yang anda ingin lakukan. Buat benda2 yang berfaedah tau. Jangan buat benda yang bukan2. 

inilah hujannya ye?
so COOL!!!


8 comments:

echaRierie said...

I love hujan betul2 also..hahaha..

Awan said...

hujan yang mane satu yerk? huhu

skemaituehot said...

lawak jugk ko bt cerita nih...suka suka...from a to z cerita sal ujan

Awan said...

hehe...thanks

Liyana Zahim said...

Ce wat name len lak.. Thunderstorm ke.. Storm rider ke.. Hahahah~ Rainbow pon ok gop.. Hahaha~

Awan said...

segala cadangan akan dipertimbangkan...huhu

RedVixen said...

aku paling suka time hujan :)

Awan said...

nape erk? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...