Monday, August 8, 2011

Seniman Kita

Assalamualaikum.

Bila dengar lagu2 yang aku masukkan kat HP ni, 
terdengar pulak lagu Tan Sri S.M Salim dengan Zainal Abidin ni.


Serius lagu2 Tan Sri S.M Salim ni memang best.
Lagu2 beliau banyak berunsur nasihat.
Suara beliau pun best, memang unik.
Aku penah try karaoke lagu ni dulu,
memang xsedap la sebab memang suara xseberapa.
HUK3
Lagipun kelunakan suara Tan Sri S.M Salim memang sukar dicari ganti.
Susah nak bawak lagu irama macam ni.


Selain menyanyi, beliau juga seorang yang kelakar.
Teringat dulu2, ada dengar kaset (bukan cd) konsert beliau berduet dengan artis2 Malaysia,
beliau akan membuat lawak selepas nyanyi lagu.
Memang terhibur la 
HUHU


Sekarang ni berita tentang beliau jarang di dengar.
Mungkin beliau sudah uzur sekarang ni.
Harap keadaan beliau sihat la hendaknya.

Sekian...


7 comments:

sara zainol said...

sara mmg suka layan lagu lagu nyanyian tan sri SM salim ni.. mmg best lagu dia..paling suka lagu apa nk jd..

syiela said...

suka juga dgn lagu2 dia.. byk nasihat

ArulchelseA said...

terbaik lgu2 dia ni..

syrupmasin said...

suare aku pon sedap jugak kan doe?? :D

Awan said...

syrup: suare ko mmg sedap sampai bilik aku kat ats pun dgr...huhu

echaRierie said...

xlyn sgt lagu dia..tp mmg best la.. :)

izfanora said...

mmg susah nk bw lagu dia. kalau sng pun lagu dia dgn ct.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...