Tuesday, August 23, 2011

Ok Lambat

Assalamualaikum


Sebagai Blogger yang masih terkial-kial dalam dunia blog ni,
aku telah ke peringkat percubaan mengubah blog ni.
(amende la tatabahasa aku ni?)

Walaupun belum sampai ke tahap puas hati,
tapi boleh la dari xde kan?
huhu

Sigh~
sape la yang boleh duduk sebelah aku dan ajar
aku benda2 macam ni.
Sangat siput (perlahan) dalam hal2 macam ni.
HUHU

4 comments:

ArulchelseA said...

dah ok je blog ni..bro nak ubah mcm mana lg..

aku pun sama jugak..bru blajar2 dlm dunia blog ni..bnyk kena blajar..

ZWAN SABRI said...

Takpa2, biar lambat asal selamat..
sikit2 lama2 jadi bukit.. HAHA


MySuaraBlog: Awas Lelaki Berumur 15-25 Tahun

Awan said...

Arul: hmm..saje nak cari background yg cantik...gambar lukaku mungkin...hik3

Zwan: ajar la aku huhu

echaRierie said...

sy blh ajar sy blh..hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...