Wednesday, November 9, 2011

Cuti Seminggu Deh!!!

Assalamualaikum


Cuti seminggu telah bermula...
Permulaan cuti bermula dengan keseronakan memakan rendang ayam dan sambal udang.
Pertengahan cuti bermula dengan assginment yang nampak macam tak banyak tapi memeningkan.
Arghhhhhhhh!!!!!!
Malasnya nak buat....
(kata2 student yang biasa didengar)

Kita tinggalkan dulu kerja.
La ni, aku nak sembang kosong ckit.
Maklumlah dah lama tak update.
Macam2 perkara berlaku.
Aku da tak aktif berbloging macam dulu.
Dah tak rajin nak blog walking.

Apa yang aku tau, member aku Zwan Sabri ada masuk contest.
huhu.
sorang lagi member, mat Saleh sama je macam aku jarang update, huhu
tapi dia ada update ckit2 daripada aku...

itu je la yang bisa gue ngomong buat masa ni.
Sekian





1 comment:

ZWAN SABRI said...

errkkkk.. nama aku adalaa.. alamak, terharu seyhhh... HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...